Organizacja Open House
Organizacja tzw. Open House to sprawa skomplikowana, wymagająca zwrócenia uwagi na całą masę szczegółów sprawując jednocześnie pieczę nad całością.
Tu nic nie może wymknąć się spod kontroli. Przede wszystkim pamiętajmy, że sposób organizacji przestrzeni musi być dokładnie taki sam jak na zdjęciach, które zainteresowani oglądali w Internecie.
Pomieszczenia należy odpowiednio oświetlić nie zdając się tylko na łaskawość naturalnego światła, które danego dnia może akurat nie wpłynąć pozytywnie na odbiór całości. Poza tym, jak we wszystkich akcjach marketingowych, poza perfekcyjną organizacją musimy zająć się kreowaniem pozytywnych skojarzeń, dlatego dbamy o każdy najmniejszy element.
W przypadku przedstawiania zamkniętej przestrzeni bardzo ważny jest zapach. Współgra on z resztą zmysłów w sposób nierozerwalny i ma ogromny wpływ na kreowane przez nas opinie.
Dlatego świeże pieczywo i waniliowe desery to najszczęśliwsze pozycje w kateringowym menu. Aby organizacja Open House miała sens na wydarzenie koniecznie zaprosić należy przynajmniej kilku potencjalnych, już wcześniej wykazujących zainteresowanie klientów.
Ważne jest, bowiem, aby pojawiły się entuzjastyczne oferty. W przeciwnym razie event przynieść może spore straty.